Landgoed Tannenberg

• Facebook Social Icon

Stichting de Marsen huurt en beheert Landgoed Tannenberg, een authentieke buitenplaats in het Utrechtse Panbos. De woonvilla, moestuin en het landschap stelt zij ter beschikking aan GezinsKring 't Huys als thuis en ontwikkelingsplek voor getraumatiseerde kinderen en jongvolwassenen met een afstand tot school en de arbeidsmarkt. Behalve vastgoedbeheerder ondersteunt Stichting de Marsen ook bij de ontwikkeling van het landgoed als educatie- en ontmoetingsplek. Doel is om een warme gemeenschap te ontwikkelen voor interne en externe zorgvragers, waarbij de buurt zich welkom en betrokken voelt. In samenspraak met Utrechts Landschap werkt de stichting aan nieuwe ontwikkelplannen voor de buitenplaats met behoud en herstel van de historische waarden. Meer info: www.tannenberg.nl.